Sju och ett!


Ekonomikris??
Nja, inte för mig! Min ränta har sänkts, vilket innebär en helt annan möjlighet att spara pengar, OCH idag fick jag min deklaration som hade goda nyheter med sig! 7100 får jag tillbaka, precis innan sommarsemestern! Det är lite jobbigt att erkänna, men pengar GÖR mig faktiskt happy, och den som säger nåt annat ljuger nog lite tror jag. Pengar är ett bra hjälpmedel, det finns ju andra saker som gör mig ännu mer happy förvisso, men pengar är bra det också! :-)

Wiihoooo va glad jag känner mig nu!!! Jag känner att jag skulle vilja planera en liten semester, för varför spara pengarna när man kan köpa en upplevelse för dom? :-) Haha, jag i ett nötskal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0