Klänningar!!!

Biba Dress SEK 799, Pepe Jeans - NELLY.COM
799:- Pepe Jeans

Peacock Dress SEK 579, Orion - NELLY.COM
579:- Orion

Chile Dress SEK 699, WESC - NELLY.COM
699:- WESC

Paula Dress SEK 599, Rules By Mary - NELLY.COM
599:- Rules By Mary

Coctail Dress SEK 849, Lipsy - NELLY.COM
849:- Lipsy

Racy Ric Rac Dress SEK 1499, French Connection - NELLY.COM
1499:- French Connection

Mina två favoriter är den första och den sista, men ingen av dom kommer att bli min. Den första finns inte i S, och jag tror att prislappen säger allt om den sista.... (alla finns på www.nelly.com, och jag har storlek S, hint, hint).
Idag är jag uppe med tuppen även fast jag inte behöver, det verkar som mina dagar då jag sover till 11 är över för alltid, det gör inget i och för sig, men det tråkiga är att jag blir så trött tidigt på kvällen i stället...

NU ska jag fixa lite kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0