Hur mycket är FÖR mycket?


Om man som jag är en "vanlig Svensson", hur mycket pengar är för mycket pengar att spendera på kläder?
Jag är en vanlig HM-tjej, och köper aldrig "dyra" kläder eller skor, ibland lägger jag lite extra på smink, men det tycker jag att det kan vara värt.
Jag köper verkligen allt på HM, jeans, underkläder, klänningar, toppar - ja rubbet (inte skor), och det dyraste jag har köpt någon gång är ett linne från Tiger som kostade 599:- (visst har jag köpt dyrare saker än så, men oftast så kostar ett typiskt Jessica-linne 149 eller 198 på HM)..
Nu har jag sett sååå mycket fina kläder på Nelly.com, men alltså, jag skulle ha sån ÅNGEST om jag köpte till exempel en klänning därifrån, och tänka att hur fin klänningen/toppen/kjolen är, så skulle jag kunna få 2 eller 3 plagg från HM för samma pengar. Men det finns såååå mycket fint nu!!! Ska jag kanske unna mig? Ska jag köpa en klänning som en lite tidig födelsedagspresent till mig själv? Fira min 31-årsdag med två gråa hårstrån och en skitsnygg klänning?
Ja varför inte.....
Jag ska kolla ut något fint senare och så lägger jag upp dom här, och så får NI ge mig eran åsikt! :-)

NU måste jag tillbaka till jobbet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0