After careful consideration...


.....så har jag bestämt att avsluta den här bloggen.
Jag kommer inte att ta bort den, jag vill ha kvar den som ett minne, men jag kommer inte att skriva i den längre, utan i en ny blogg som jag inte tänker namnge här.
Den kommer inte att vara lösenordsskyddad eller "hemlig" på nåt sätt, men jag vill bara inte skylta med den.
Vill man så hittar man den nog ändå, annars så kan man maila mig så skickar jag en länk!
TACK för mig (på Jessans blogg alltså ;-) )!!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej vad tråkigt!

2009-04-06 @ 17:05:23
URL: http://hannasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja för nu verkar glada saker hända!!!!

2009-04-06 @ 22:02:54
Postat av: Anna

Neje, vad läser jag. Ja jag är ju en trogen läsare och vill gärna fortsätta med det. Jag mailar Dig då kanske jag får fortsätta hänga med :-)



Kram på Dig

2009-04-06 @ 22:25:59
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: Lina

Å, jag var helt säker på att jag skulle hitta den men inte... men jag vill fortsätta läsa, vill du skicka länken?:)

2009-04-09 @ 08:42:15
Postat av: Morre

NOOOOOOO......It's the end of the world as we know it....

2009-04-20 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0