Tredje dagen.


I lördags var det fint väder. Igår var det fint väder. Idag är det fint väder.
Jag har jobbat alla tre dagarna - dagtid dessutom!! Men nu ska jag inte klaga, när jag går hem ikväll så dröjer det ända till fredagkväll innan jag ska tillbaka på jobbet, så det ska bli jätteskönt! Jag ska följa med Niclas till Umeå faktiskt, det ska bli trevligt och skönt med lite omväxling. Sist jag var där var i Mars, så det var ju verkligen länge sedan. Jag får hoppas på att det fina höstvädret håller i sig!

Ikväll ska jag köra ett Core-pass efter jobbet hade jag tänkt, det ska bli skönt! Det kommer att bli dåligt med träning denna vecka eftersom jag inte kommer att vara hemma så mycket, jag får ta powerwalks med Tindra i stället! :-)

Jag måste berätta om en jätteäcklig dröm som jag hade inatt! Jag drömde att jag hade tre hål i magen, tre stora hål, som det blödde ur! Inga sår liksom, utan hål som var stora som femkronor ungefär, och det forsade blod ut ur dom!! Hur obehagligt som helst!! Hoppas nu inte att detta blir en återkommande dröm, såna har jag haft tidigare. Jag hade en period då jag jämt drömde att Tindra slet sig ur kopplet och sprang omkring på gator med jättemycket trafik! Jag tappade kontrollen över henne helt enkelt. Det var jättejobbiga drömmar, för dom var så otroligt verkliga!!

NU ska jag jobba och spana efter någon som kan fixa en kopp kaffe med grädde till mig, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0