Stormvind!


Idag blåser det kan man säga! Hej och hå!

Jag har en lugn och fridfull förmiddag helt ensam hemma idag. Tindra är hos mamma och Niclas var tvungen att åka upp till Umeå idag. Det är lugnt och skönt, men vääääldigt tomt. Jag saknar min lilla familj! :-)

Igår var en skum kväll. Jag var så sjuuukt less på allt och alla igår (kan ju ha att göra med mitt "pms-anfall" tidigare på dagen), och kvällen gick väldigt sakta. Jag sov som en stock inatt och idag är en mycket bättre dag.

Jag skulle vilja gå in till stan och kika lite, men jag tror jag skiter i det faktiskt. Jag skulle säkert bara bränna cash, och jag tror jag väntar till på tisdag eller onsdag. Jag skulle vilja köpa följande:

* en svart skinnjacka
* skor, helst 2 par
* en söt kjol som passar både till vardag och fest

Plus 1000 andra små saker, haha!

Hmm...ska man ta tag i dagen nu kanske? Duscha, ha ett litet mini-spa i duschen kanske?

Just ja! Ikväll - i USA - händer
detta! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0