Spontanpresenter!


Visst är det kul att få presenter? Speciellt när det är spontant och av ingen som helst anledning! Jag älskar att ge bort spontanpresenter, det är så kul att få en reaktion!
Idag fick Niclas en present av mig! Han fick en bok som heter "A new earth" som Oprah talar otroligt varmt om, och som även Niclas bror Mark har läst och fullkomligt älskar. Jag tänkte att mitt Hjärta självklart skulle få ta del av denna "underbara bok" så jag klickade hem den från Adlibris och idag lämnade jag den på sängen till Niclas som en liten överraskning och han blev jätteglad! :-)

Vad han inte vet är att han ska få en till liten present när jag kommer hem. Inte så romantiskt alls egentligen, men jag har köpt en Hugo Boss-deo till honom, som jag lovade att köpa till honom när vi var i USA men som inte blev av. Bättre sent än aldrig, right?




Visst är jag en bra flickvän?? :-)

Kommentarer
Postat av: Robert

Mycket bra! Tror författaren är värsta mästaren, megafilosofen...bra bra.

2008-09-03 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0