Sista natten.


Tänk den dagen då jag säger att det är sista natten på jobbet. Ibland känns det som att den dagen aldrig kommer. På ett sätt vet jag inte om jag vill det heller, jag trivs ju faktiskt helt ok, men ibland funderar jag ju på hur det skulle vara att ha ett "vanligt" jobb med "vanliga" arbetstider. Det är ju trots allt 6 år sedan (i november) jag började med detta jobb och dessa arbetstider. 6 år!!?? Det är mycket längre än vad jag trodde att jag skulle jobba här.
Hur som helst, idag är det sista natten innan ledighet och det känns skönt. Även fast det bara är tredje natten så känns det som att det kommer alldeles rätt i tiden att vara ledig i två dagar. Jag känner mig lite less just nu. Less på att alltid göra samma sak, varje dag och varje kväll (på jobbet alltså). Det händer inget nytt liksom.

Nog klagat. Jag har ju ett himla fint liv annars, synd bara att jobbet tar upp en sån stor del av ens liv.

Imorgon ska jag nog färga håret tror jag! Kul va? Jag skulle behöva klippa mig också i och för sig, men jag tror jag sparar det till nästa månad. Jag får vårda håret lite extra under tiden med hårinpackning ch inte hålla på och slita på håret så mycket med massa produkter varje dag.
Tänk va kul det skulle vara att HITTA en femhundring i en ficka eller på gatan! Haha, då skulle jag boka en klipptid på en gång, plus att det skulle räcka till en liten fika också! :-)

Nu ska jag snart på rast! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0