Serie-tönt!


God morgon.
Jag hade hoppats på en "godare" morgon, men jag måste ha vaknat på fel sida idag. Fy vilken huvudvärk jag har!! Jag skulle vilja stanna i sängen, dra täcket över mig och bara ligga där resten av dagen. Usch, jag HATAR när dagen börjar så här, speciellt när man har massa bra saker planerade - typ träning och långpromenader.

Jag gör så här: jag tar med mig kaffekoppen till soffan, bäddar ner mig där och tittar på "90210" som jag laddade hem igår! Nya Bevvan alltså! :-)
Sen fortsätter jag med ett nytt avsnitt av Gossip girl, och sen, ja sen är det nog dags att packa väskan och åka till Umeå!!

Kommentarer
Postat av: Knuti

Sorry Jessan, klänningen jag hade på mig är köpt i Nya Zeeland! :)

2008-09-09 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0