September?!


Hej och hå vad fort tiden går!!

Nu har jag nyss ätit en omelett med keso och ska snart iväg till Helex på lite lunch-pump! Det är skönt att komma igång med rutiner igen, även om jag bara skippade dom över en helg så känns det ändå i magen (och i huvudet så klart), men OJ vad jag har njutit av god mat och gott fika i helgen!!!

Jag har inte tagit några bilder eftersom kameran blev kvar på hotellrummet hela tiden, men vi har gått och gått och gått. I fredags tog vi en lite shoppingrunda (shoppade dock ingenting) och på lördagen var vi lite mer kulturella och gick till Djurgården och besökte Vasa-muséet och Rosendals trädgårscafé, och så gick vi heeeela vägen hem också.
Middagen i lördags var underbar, vi åt tapas på ett jättemysigt stället i Gamla stan, och även efterrätt på samma ställe! Åh så gott det var.....magen höll dock på att spricka, men det var det värt! :-)

Nu måste jag kila iväg snart, Tindris måste få gå ut innan jag går och tränar!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Shoppade du ingenting?!?!?

2008-09-01 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0