Önsketänkande.


Tänk om jag kunde skriva PRECIS det jag ville i den här bloggen.
Det är ju min blogg, så i och för sig så skulle jag kunna det, men OM jag skulle göra det så skulle jag förmodligen behöva flytta från stan, haha! Nä, det är inte så illa :-)

Vissa saker skulle jag aldrig skriva om här, vissa saker är alldeles för privata, men ibland vill man ju liksom skriva av sig och även få lite feedback, tips och råd.
Det är kanske dags att skaffa en dagbok, där jag kan skriva mina innersta, djupaste tankar och funderingar.  Antingen blir det en dagbok, eller så måste jag ta tag i det som är jobbigt på riktigt, men jag är inte riktigt sugen på det känner jag. Jag vet inte vart jag skulle börja ändå.

Jag pratade med Niclas precis, han är verkligen den som jag kan prata med om allt - gud vad han får stå ut med mitt prat ibland! Du är guld värd Hjärtat mitt!!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ta tag i det! Ju förr dessto bättre. Oavsett vad det är! Lyck till tjejen!

2008-09-15 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0