Nu är det klippt!


Jag är jättenöjd med håret! Det känns superfräsht, sist jag klippte mig var INNAN jag åkte till USA i juni, så det var verkligen dags!
Självklart gick jag det obligatoriska svängen på stan också (det är ju löning!!) och jag köpte två tröjor från HM. Jag har inte provat dom än, så dom kanske åker tillbaka till butiken imorgon! :-)
Planen var dock inte att köpa tröjor, planen var att köpa träningsbyxor - men jag hittade inga. Jag provade två på Stadium men dom var inte riktigt vad jag är ute efter...
The search for the perfect workout pants continues....

Idag ska mamma komma hit och fika när hon har slutat för dagen, jag ska inte bjuda på något spektakulärt, det blir köpta Daimcookies och kaffe. Det var länge sedan jag bakade något gott nu, det beror ju på mitt försök att sluta äta socker och sån skit. Haha, det funkar faktiskt jättebra måste jag säga. Visst äter jag socker, men inte alls i samma mängd förut.
Det märks. Det i kombination med att träningen går så bra nu, gör att jag känner mig väldigt till freds med mig själv just nu. Det är en härlig känsla!!

NU ska jag kolla på Oprah och invänta mamma! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0