Mysig start!

 
Niclas åkte iväg norrut i morse och kommer tillbaka på torsdag, och innan han åkte så fixade han kaffe åt mig! Så gott och härligt att han har "lärt" sig det nu! Haha! Kaffe är ju absolut inget besvärligt eller jobbigt att göra, men det kändes som en liten mini-lyx att han gjorde det åt mig! Nu sitter jag och dricker mitt goda kaffe med en liten skvätt grädde i och lyssnar på Morgonpasset i P3. Jag ska snart klä på mig och gå ut med Tindra på en skogspromenad, och sen ska jag på Core och efter det är det jobb för resten av dagen!

Detta blir en bra dag, I can feel it!

Nu är det inte långt kvar till löning heller.....den får gärna komma NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0