Mmm...gainomax...


Shit vilken genomkörare!!
Pump får en verkligen att känna att man lever - speciellt om man inte har tränat på 1 1/2 vecka!
Nu sitter jag och sippar på en Gainomax med vaniljsmak (med is i ett glas, och sugrör givetvis), och är allmänt skakis i armarna speciellt. Men, det känns bra. Det känns SKÖNT!
Måndagar är ju den klassiska "börja-sitt-nya-liv-dagen". Jag ska inte börja ett nytt liv (igen), jag ska fortsätta leva det liv jag lever, bara förbättra det lite grann!

Tänk om jag skulle orka göra detta till en vana, att kliva upp, ta med Tindra ut tidigt på morgonen och SPRINGA! Det vore ju fantastiskt! Men jag känner mig själv....hahahaha! Jag? Springa?
Well, you never know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0