Laddat!!


Sitter på jobbet och har en väldigt lugn stund för tillfället. Lite hemlängtan har jag nog tror jag... Detta är fjärde passet nu och det känns. Jag är trött. Jag längtar efter att sitta/ligga i soffan i flera timmar och titta på serier! Jag har en massa nytt nu som jag ska plöja mig igenom, bland annat tre avsnitt av One tree hill (säsong 3), hela säsong 4 av samma serie, ett sprillans nytt Desperate housewifes, och imorgon ett sprillans Gossip girl OCH The Hills. Som sagt - jag är en seriejunkie! Imorgon är jag ledig och då lovar jag att det kommer att bli en hel del tittande! Men först måste jag träna och gå på långpromenad med Tindra, inte förrän då är det "ok" att ligga i flera timmar och slöa! :-)

Angående bilden i dagens första inlägg. Jag vet inte om jag skulle vilja se ut så där. Det är snyggt tycker jag, men det är inte så kvinnligt, och kvinnlig vill man ju vara, eller hur? :-)

NU, dags för nummer 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0