Laddar!


Nu har jag ätit en banan. Den första bananen på över en månad!
Jag ska träna ikväll så jag laddar med kolhydrater, haha!

Jobbet går fint, det är ganska lite att göra så jag har en ganska soft dag! Det är bra det, då har jag inget att skylla på när jag och Niclas ska träna ikväll.
Vi har tränat ihop en gång tidigare, och då hade jag träningsvärk i 5 dagar tror jag. Vi ska köra biceps, triceps, bröst, axlar och mage idag! Imorgon blir det ben, och på fredag pump - och i helgen vilar jag! Det låter väl som en bra plan?

NU är rasten snart slut, måste gå och göra nummer ett. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Banan är det jag saknar nästan mest när det är GI som gäller! Det är ju frukt liksom, känns som det borde bara okej...men noooo.

2008-09-18 @ 22:20:07
URL: http://enoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0