Jag älskar mitt liv!


Visst har jag drömmar och visst önskar jag att en del saker i mitt liv var annorlunda, men i det stora hela måste jag säga att jag är väldigt tillfreds med mig själv och mitt liv!! Jag har så mycket att vara tacksam över och glädjas åt!

Jag kom över en grej idag på Aftonbladet, som säkert många andra bloggtokiga människor säkert också har läst, och då blev jag extra glad över att vara en "vanlig Svensson" och ha ett "vanligt liv".
Visst, lite extra pengar på banken, en coolare bil och massa andra ytligheter skulle jag kanske inte tacka nej till, men
detta skulle jag gärna vara utan. VARFÖR skulle hela svenska folket behöva veta detta? Och på det sätt som han gör det på är sååå fult!

Nä, tacka vet jag Svensson-livet utan denna dramatik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0