Hur...ska...jag...orka?


Jag sov så fruktansvärt dåligt inatt. Niclas blev lite dålig inatt och Tindra hoppade ner från sängen 2 gånger och skällde. Ingen vidare natt med ord.

Nu har jag laddat med en omelett och lite kaffe, och ska trotsa min trötthet (och huvudvärk) och gå ner och pumpa i 45 minuter till bästa Tom Lax på Helex!

Det första jag gjorde när jag startade upp datorn idag var att gå in och leta efter nyaste Greys, men det fanns inte att ladda ner!!! WTF??!!! Hoppas det kommer under dagen!!

Resten av dagen kommer att vara lugn, jag ska lämna tillbaka tröjorna på HM och sen bara softa innan jobbet. Jag jobbar heeela helgen......

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Elin aka Laila

Förstår att du letar efter Grey´s. Hittade den på piratebay med detta namn, sök och enjoy! Greys.Anatomy.S05E01E02.HDTV.XViD-DOT

Trevlig helg!

2008-09-26 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0