Hemmakväll, högst troligt.


Hemma nu.
Jag hämtade Tindra och åkte sen till Birsta. Lallade runt där en stund och FYNDADE på Indiska. Detta är faktiskt ganska kul, för i vintras köpte jag en topp på Indiska, en puderrosa kortärmad topp med lite puffärm. Jag gillar den jättemycket och ångrar att jag inte köpte en till i grått eller svart på en gång. PRECIS detta gick jag och funderade på när jag kom in på Indiska, och vad händer? Jag hittar en stång där allt kostar 30 spänn, och där hänger en exakt sån topp i grått!!! Hello!! Jag tänkte inte ens utan tog den direkt, tillsammans med en tröja från en stång där allt kostade 50 spänn, och den tröjan var exakt samma bleka puderrosa som den första toppen! LOVELY!
80 spänn well spent! Det kanske kommer en bild senare!

Angående mina planer på söndagsfylla. Nja. Just nu känns soffan väldigt lockande, plus att Tindra är väldigt mysig. Jag vill inte lämna henne hemma ikväll och jag vill inte vara bakis i morgon, så jag antar att jag skiter i söndagsfyllan helt enkelt.

Och angående mina Bodystep och core-planer så skippar jag dom också. Jag har haft ont i huvudet hela dagen och känner mig inte alls sugen. Imorgon däremot blir det aerobic och core! Det är så jäkla roligt och det vill jag inte missa när jag för en gångs skull är ledig på en måndagkväll! :-)

NU ska jag koka lite thé och sätta på mig mysbrallor! Soffan here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0