Hello Söndag!!


Hela veckan har jag längtat till idag! En helt ledig söndag! Jag har hela dagen till mitt förfogande, och jag kan göra precis vad jag vill! Söndagar är speciella på något sätt, det känns som att det är helt ok att inte göra något alls om man så vill det.
Jag planerar att göra följade idag:
* dricka upp kaffet och åka eller promenera till mamma för att hämta Tindra
* kanske sortera lite i iTunes
* kanske sortera lite i mina bilder på datorn
* kanske åka till Birsta (när jag var liten var Birsta den ultimata "söndagsutflykten"
* handla på Ica Maxi
* kanske gå på Bodystep och core
* kanske tvätta lite
* kanske fixa en "söndagsfylla"

Som sagt, det enda som jag SKA göra är att hämta Tindra, sen får jag se hur resten av dagen blir. Niclas åkte till Umeå i morse, och det känns ganska skönt att ha en dag för mig själv. Sånt är viktigt och sånt är LYX ibland, no offense Nicklish, men jag behöver min lilla egentid ibland :-)

Jag återkommer med all säkerhet under dagens lopp!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0