Hello fredag!


Visst är det jobbigt när man har en enda sak bokad på en ledig dag, och så blir det inställd? Irriterande. Jag hade bestämt möte med en mäklare idag som skulle komma hem till mig och värdera min lägenhet (inte för att jag ska sälja utan för att jag är intresserad av hur rik jag kommer att bli när den dagen väl kommer), och så ringer hon och säger att hon har blivit sjuk och att hon inte kan komma idag. 
Jobbigt är det väl kanske inte, men jag hade planerat dagen lite efter att hon skulle komma, och nu blev det inte så.
Jaja.

På tal om min lägenhet så fick jag och Niclas ett ryck igår kväll runt halv elva. Vi möblerade om i vardagsrummet, och det blev jättebra!! Det enda som måste fixas är en antennkontakt (som jag har köpt idag redan, eftersom jag var uppe så jäkla tidigt eftersom jag trodde att mäklaren skulle komma), men frågan är om jag ska ge mig på det där med att försöka fixa ihop det där. Kanske ska jag vänta tills Niclas kommer hem, men då är jag ju utan tv hela dagen, vilket känns ganska trist. Äh, jag provar.

Men först en omelett!

Kommentarer
Postat av: supermamma

Hoppas det lyckades med tv:n . Vi tjejer kan mycket mer än vi(männen) tror! Vi måste bara ge det en chans och prova! Trevlig helg!

2008-09-05 @ 19:58:10
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0