Härliga torsdag!


Jag är på jobbet och det är härligt! Varför? Jo, för att efter idag har jag långhelg! Jag är ledig fre-sön!! Egentligen skulle jag jobba imorgon också, men jag har så många semesterdagar kvar, så jag lyxade till det med en liten semesterdag imorgon! :-)

Jag har ingen träningsvärk alls idag, vilket känns lite skumt. Då känns det ju som att jag inte alls tränade igår ju! Dagen plan var ju att träna ben med Niclas ikväll, men jag ska på pump imorgon, och då vet jag att jag kommer få en rejäl genomkörare, så jag skippar träningen ikväll. Eller, jag kanske följer med och springer lite, vi får se.

NU ska jag kolla lite på Oprah under resterande rast!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0