Hår-drömmar!


Jag längtar och längtar tills jag har fått ut längden på mitt hår!
Jag HATAR mitt hår just nu, det är i det värsta utväxtstadiet, både färg och längdmässigt. BLÄ!! Om en vecka har jag klipptid, och det ska bli så skööönt att få fräsha upp det lite, dock skulle jag gärna vilja göra mer än att bara klippa, men att lägga 1400-1500 spänn på klipp och färg är INTE aktuellt just nu. Jag har en toning som står och dammar hemma i badrummet, som jag måste ta och använda snart!!!
Tänk om man kunde få vara så här fin i håret!!



Sååå snyggt hår tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket fint! Det går nog fort, snart är du där.

Hennes klänning skulle för övrigt passa mkt bra till maskeraden jag ska på imorgon, kan vara grottmänniskor! =)

2008-09-18 @ 22:17:18
URL: http://enoc.blogg.se/
Postat av: Sara

Grottmänniska, menade jag, inte plural...=)

2008-09-18 @ 22:17:52
URL: http://enoc.blogg.se/
Postat av: Greta

Tja, det är hyfsat snyggt men vad har hon i ansiktet? En bronslegering?

2008-09-19 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0