Godmorgon SOLEN!


Jag ligger fortfarande i sängen och myser med Tindra. Datorn blev kvar i sovrummet efter att jag hade tittat på G.G inatt.
P3 skränar på radion och kaffet är snart färdigbryggt. Jag älskar doften av nybryggdt kaffe! Det känns så "mormor" liksom. Det luktade alltid nybryggt kaffe hos henne!

Idag är jag ledig, och det är ännu en vacker höstdag! Jag ska snart kliva upp och dricka en kopp kaffe och gå ut med Tindra. Det blir nog bara en liten promenad nu på morgonen, jag sparar långpromenaden till mitt på dagen eller i eftermiddag. Jag ska på Pump kl 11:45, efter det äter jag lunch och sen går vi ut i skogen precis som igår.

Annars då? Jag är ju i stort sett PANK, så vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte, vara hemma bara antar jag. Något som jag MÅSTE göra är att bita i ett surt äpple och ringa ett samtal. Jag orkar egentligen inte, men det är liksom min plikt som vuxen dotter....

Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0