God natt!



Idag har dagen inte varit lika fartfylld. Jag har jobbat, och efter jobbet har jag varit så pass seg att jag inte har orkat göra annat än att titta på Gossip girl och The Hills på datorn.
Typiskt det där, när jag jobbar dag har jag ingen energi, varken före eller efter jobbet. Imorgon ska i alla fall jag och Niclas träna ihop - i GYMMET! Jag gillar inte gymmet, men med en P.T som Nick ska det nog bli kul! :-)

NU är det en dusch, ett avsnitt av One tree hill och sen GOD NATT som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, jag har också fastnat för The Hills... jag som dissat det totalt hemma i Sverige, nu är jag fast:)

2008-09-18 @ 07:19:15
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0