Fantastiskt!!


Gud vilket OTROLIGT, UNDERBART, ROLIGT pass! Detta aerobic dance-pass är det BÄSTA jag har varit på! Skitbra musik och skitbra steg! Shit va snygga vi var, alla som var där och svettades!!
Coren var också bra, tycker dock att Malin som har passet borde byta ut musiken snart, hon har haft samma cd i 2 år tror jag!

Nu är jag hemma, ingen mer träning för idag, haha, bara en promenad med Tindra och sen ska jag duscha, tända ljus, dricka lite thé och kolla på "The devil wears Prada" som jag laddade ner nyss.

För övrigt så har jag hamnat i ytterligare ett serie-träsk, nämligen One tree hill. Jag har aldrig riktigt följt serien, men fick för mig att ladda hem hela säsong 3 idag. Det två första har jag aningen koll på, så jag börjar från trean. Alltid bra att ha en serie att kolla på om det inte finns nåt annat! Det är alltid så himla mysig musik i varje avsnitt!

NU måste jag gå ut med Tindra (som springer omkring med mina trosor i munnen - niiiice)!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, idag är det jag som blir alldeles trött bara av att läsa din blogg ;) Du är GRYM! :D

2008-09-15 @ 20:37:32
Postat av: Knuti

Det var jag som skrev förra!

2008-09-15 @ 20:38:01
Postat av: AnnaPanna

Va d u k t i g du är - Imponerad!

Kör på :-)

2008-09-16 @ 11:20:35
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0