En kaffe med grädde tack!


Mm vad gott det är med kaffe och en skvätt grädde. Så lent och mjukt i munnen.

Det känns i kroppen att jag var på Pump idag, men det är en skön känsla, som alltid när man har haft ett träningsuppehåll. Dock har jag en annan jobbig feeling i kroppen. Det kallas att vara uppsvälld. Ett ord som jag inte har använt på ett tag eftersom jag inte har haft den känslan på ett tag. Jag hatar att vara uppsvälld. I HATE IT!!!
Men, jag vet att det går över om en dag eller två, det gör det alltid. Ni tjejer vet vad jag pratar om.

Nu ska jag försöka hitta på nåt som gör att de kommande fem (!!??) timmarna går fort.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag vet vad du pratar om! Jag har även börjat bli det vid ägglossning, alltså två ggr i månaden! Haha...vad har jag gjort för att förtjäna detta=)

2008-09-02 @ 06:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0