Det är ett jäkla tjat...


...men FAN va less jag är på detta pissväder!!!!! Jag vaknade halv tolv (!!??) och hade ingen som helst lust att på en kvart försöka äta frulle, gå ut med Tindra och sen gå på lunchpump. Sorry Lotti. Jag kör en vilodag idag, och imorgon hade jag tänkt att träna i gymmet med Niclas! Kors i taket!

Kanske ska jag ta och klä på mig och ta ut lill-fisen på en liten "morgonrunda" samt en tur till Ica för att inhandla lite viktiga saker? Ja så får det bli. Jag är sjukt sugen att köpa med mig lite I.C-kaffe också.... Mmm......

Kommentarer
Postat av: Lotti

Luuuuuugnt Jessan! Tack vare dig så tvingade ju jag ner mig till gymmet fastän det regnade som fan :)

2008-09-03 @ 16:47:11
Postat av: Knuti

Ja, body step på lunchen?? Det tänkte jag nämligen!

2008-09-03 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0