Del 2


Här kommer lite fler bilder:


Tindra hittade sin favvo-boll, så då var det inte mkt snack om saken, UT i skogen skulle vi!
(med bollen så klart!)


Tindra hittade en liten plats i solen, och där satt vi en liten stund..


Vi hittade svampar...


...och bär...


..och lekte så klart med BOLLEN!


Tindra gör "konster" för att få sin boll!


Tindra och hennes bästa ägodel!


Nu är vi hemma och ska bara ta det lugnt för resten av eftermiddagen!
Jag ska fika mitt favvo-mellis! Turkisk yoghurt, honung och nötter!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tindra är så himla söt! Jag har en kampanj här hemma, försöker övertala min pojkvän Marcus att vi ska köpa en hund av samma ras. Vad är det för nån? Marcus vill dock ha en bullterrier...

2008-09-24 @ 18:52:40
URL: http://enoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0