Är detta ett skämt?!


Efter min "värdelösa" lunch så gick jag på Ica för att köpa lite kaffepulver och thé, och unnade mig själv även en liten Daimcookie. Jag har hafe ett extremt sug efter kanelbullar i 2 dagar nu, men jag är väldigt picky när det gäller sånt, dom MÅSTE ha generöst med "kanelklegg" (helst ska det vara en Cinnamonroll americana-style), och eftersom jag inte vågade riskera att bli besviken så köpte jag en Daimcookie i stället.
Gissa vad som hände? Jag blev besviken. Det kändes som kakan hade allt - utom socker!! Inge söt alls!! Bara konstig i smaken på nåt äckligt sätt. Men jag åt ju så klart upp den ändå. Fuck fuck fuck!!
Vad less jag blir när jag UNNAR mig saker som jag inte annars vill/ska äta, och så blir jag BESVIKEN!!



Så här ser den perfekta kanelbullen ut. Den kommer härifrån!
Hjärtattack waiting to happen!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag håller med....dock gillar jag inte bullar, men jag gillar kanelklägget=) Prova keso med banan och kanel! Inte fel det heller! Må gott

2008-09-11 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0