Äntligen freeeedaaaag!!


Åh så härligt det känns att kliva upp till en helt ledig dag! En fredag dessutom!! Jag sitter i träningskläder och äter en väldigt enkel omelett och dricker en liten kopp kaffe. Strax ska jag gå ut med Tindra och sen ska jag gå på pump! Jag är laddad så in i helvete! Idag ska jag utmana mig lite extra och lägga på lite mer vikt då jag kör bröst och armar. Idag  - och framför allt imorgon - ska det kännas att jag har tränat!

Resten av dagen är ett blankt blad. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, förutom att åka på Ica och handla hem lite saker till helgen. Det lär väl sluta med att jag är hemma och småstädar, haha! Men då har jag ju valt det också, då kan jag inte gnälla över att allt jag gör när jag är ledig är att "ta hand om hemmet".

Lönen skulle gärna få komma idag tycker jag...hur många håller med?? :-)

NU börjar min fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0