Wohoo, en lista!

1. Vad heter du? Jessica Jonsson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Julia kanske?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag hette Linda Jessica men tog bot Linda för ett par år sedan.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? -78
6. Vart bor du? Sundsvall
7. Bott utomlands? Jag bodde i New York mellan 1999-2002
8. Flyttat antal gånger? 5 ggr kanske
9. Vart skulle du vilja bo? I ett hus på landet.
10. Vilken skolklass? -
11. Vad vill du bli när du blir äldre? När jag var liten ville jag bli frisör eller sångerska.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
167 cm
2. Hur mycket väger du? 57 kg
3. Hårfärg och frisyr? Axellångt och brunt
4. Ögonfärg? Grön/brun
5. Mest nöjd med? För tillfället ganska mycket, men hatar min hårfärg (utväxt!!)
6. Minst nöjd med? Jag har alltid hatat mina lår!
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? Nej
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Japp.

FAVORITER
1. Filmer? Jag har ingen favvofilm, men gillar "tjejfilmer"
2. Låtar? Allt möjligt
3. Årstider? Sommar och höst
4. Mat/dryck? Thaimat tack!
5. Djur? Hund
6. Färg? Rosa, lila och svart
7. Parfym? Dolce Gabbana "The one"
8. Tv-program? One tree hill, Greys, Gossip girl, Desperate, The Hills
9. Ämne i skolan? Engelska och idrott (då det begav sig)
10. Sysselsättning? Jag jobbar, och när jag inte jobbar gör jag det som faller mig in. Oftast inte så mycket. :-)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart knälång kappa eller en turkos vindjacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Sneakers eller stövlar.
3. Favoritfärg på kläder? Svarta
4. Favoritmaterial på kläder? Eh...bomull är skönt?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En par nya skor och en svart skinnjacka.
6. Favoritaffärer? HM
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hmm.... olika, men 1000 spänn kanske? Ibland mer, ibland minde.
8. Favoritmärke? Har inget favvomärke, bryr mig inte så mycket om sånt.
9. Vad har du för byxstorlek? 27-28 på jeans, 36 eller small på vanliga byxor.
10. Vad har du för tröjstorlek? 36

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Valter (men han lever inte)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar och garagekort
b) Jobbväska just nu? har ingen "jobbväska"
c) Handväska eller liknande just nu? Kalender, mobil, kvitton, spegel, 3 läppglans....
3. Vad är du beroende av? Kaffe kanske? Beroende låter fult, men jag får faktiskt ont i huvudet om jag inte dricker kaffe på förmiddagen. Annars kanske jag är beroende av TINDRA! :-)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud Strawberry lipbalm
6. Vad tror du på? Mig själv.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? En Japp.
9. Har du nåt husdjur? Ja, Tindra min hund!!
10. Var bor du? i min lägenhet! :-) Med Niclas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0