Well hello!


Vad härligt det är att vakna upp till en dag med klarblå himmel och SOL!! Jag sitter i soffan och bloggar nu, framför mig har jag en stor kopp favvo-kaffe och brevid mig har jag en vit liten skrutt som tittar på mig med Tindrande ögon.. :-)

Jag sov till halv ett, men ändå är jag inte pigg känner jag. Somnade efter 3 (!) avsnitt av One tree hill, så klockan var väl efter 03 i alla fall, och sen vaknade jag 06:20 av att telefonen OCH porttelefonen ringde. Det var mamma som skulle lämna av Tindra och hade glömt sina nycklar.... Jag kunde inte bli sur eftersom Tindra var den gladaste hunden i världen när hon såg mig!
Sen somnade jag om och vaknade typ halv ett. Det blev alltså ingen lunchpump, fasen, men jag ska se hur jag känner senare ikväll, då ska jag förhoppningsvis gå på Aerobic dance och core! Fast egenltigen....idag känner jag för en dag då jag inte måste passa några tider alls, jag vill inte ha någon klocka på mig utan bara göra det jag känner för, när jag känner för det! Så, vi får se...

UT måste jag i alla fall, så det blr snart till att klä på sig och plugga in hörlurarna i mobilen så jag kan lyssna på radion när jag går - I love it!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Det är helt fantastiskt!



Hoppas du får en skön dag! :)

2008-10-06 @ 14:43:31
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0