Viva la vida!


Idag kommer att bli en så grymt bra dag! I can feel it!
Jag har sovit i kapp min förlorade sömn litegrann känner jag, och jag känner mig mycket piggare och gladare idag!

Idag har jag och Tindra en rolig grej att se fram emot! Jag har styrt upp en liten playdate med brudarna och deras hundar,
eftersom det var så himla mysigt sist!
Idag ska vi till Södra bergets slalombacke, och "vi" är:

Jag och Tindra
Jenny och Isa
Linda och Birk
Jessica och Smilla + Nova

Bara massa tjejer, förutom Birk då. Sist han och Tindra träffades så smög han bakom henne hela tiden som en skugga, han blev nog lite småkär tror jag allt! Haha, Tindra var som vanligt ointresserad.
Det ska bli så kul!! Det är ju dessutom så himla fint väder, detta blir en grymt bra dag!

NU ska jag sätta igång klä på mig och göra en ostomelett, samtidigt som jag poppar den här låten på högsta volym! Jag älskar när en låt har ett bra intro som gör att man rycks med -  och denna är ett utmärkt exempel på en bra låt att starta dagen med!




 
Coldplay - Viva la vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0