Sömntuta...


Sent igår kväll hade jag världens överskottsenergi, jag kände mig inte alls trött, men det var jag nog allt ändå, för idag sov jag till tjugo i tolv!!! Helloo????!!
Jag missade veckans träningshöjdpunkt (pump med Tom Lax) och dessutom hade jag en plan om att stiga upp tidigt så att jag skulle bli trött tidigt ikväll, eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Det fuckade upp sig totalt.

Nu ska jag ta och baka brownies tänkte jag! Jag har haft världens sug på just brownies ett bra tag nu, så idag slår jag till! Tyvärr känner jag mig lat, så jag har faktiskt köpt en färdigmix, haha, nåt jag ALDRIG skulle göra i vanliga fall! Men, vi kan ju se det som ett test! :-)

Jag återkommer senare med resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0