Snäll flicka!


Mitt i "ögonskuggs-tragedin" så gjorde jag en bra sak. Jag bakade en kaka, och när den var klar så tog jag Tindra under armen och sa:
- Kom lill-rump så åker vi till mormor och muffe (mamma och uffe)!

Sagt och gjort, vi överraskade dom med en sockerkaka med ett segt knäckigt kokos-jox över (tänk toscakaka, fast kokos i stället för mandel). Det var uppskattat! :-)

Nu ska vi se vad kvällen bjuder på, jag har laddat hem avsnitt 2 av
Lipstick jungle som Hanna tipsade mig om. Jag såg första avsnittet inatt och det var helt ok. Jag är inte övertygad än, måste se detta också för att avgöra om det blir någon fortsättning.
Åååh vad jag saknar Lucas, Peyton, Haley, Nathan och Brooke......
:-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag var inte heller helt övertygad i början, men det är en sån där serie man kan slö titta på...Kanske inget man fastnar för som alla andra serier, men den funkar i brist på annat. :-D

2008-10-23 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0