Raindrops keep falling...

 
Ja vad säger man? Regnet består.
Är det någon mer än jag som finner det näst intill OMÖJLIGT att kliva upp ur sängen när det enda man hör är regnets smatter mot fönstret? Det är ju så varmt och skönt under täcket. Och TORRT!!
Tindra skulle nog kunna stanna inne hela dagen, hon hoppade ner från sängen när jag klev upp bara för att gå direkt till soffan och kura ihop sig som till en liten boll.

Shoppingen igår blev ganska lyckad, jag fick med mig ett par träningsbyxor och en kortärmad topp med polokrage från HM, och ett långt linne med spets och en väääldigt tight klänning från Gina Tricot. Linnet och klänningen var på rea, och i ärlighetens namn vet jag inte om jag någonsin kommer att använda klänningen, men för 64,50:- gör det inte så mycket om den blir hängandes i garderoben oanvänd heller! :-)
Om det inte hade regnat så mycket så hade jag tagit en sväng och fortsatt min shopping idag, jag är fortfarande ute efter ett par jeans och ett par skor, men idag ska jag bara vara hemma och fixa lite innan jobbet ikväll.

Träningen då? Schemat måste ha ändrats för det var inget lunchpass med bodystep idag, bara step2, och det vill jag inte gå på, så jag skippar traning idag igen och laddar för fullt för favvo-passet imorgon - Pump med Tom Lax! :-)

NU - kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0