Oh happy day!

Vilken underbar dag! Precis som jag sa så är detta en jättebra dag, och den är inte över än!
Efter nästan 2 1/2 timme i skogen så är vi nu hemma, Tindra är JÄTTETRÖTT!!! Hon har busat hur mycket som helst, och jag älskar att se henne med andra hundar, hon är nästan alltid den minsta hunden, men det stoppar inte henne! Hon utmanar alltid de större hundarna, och leker "jagis"! Det var underbart väder och det var riktigt skönt med en ordentlig promenad för mig också!
Självklart knäppte jag lite kort, men det är svårt att knäppa bra kort på hundar "in motion", men här är några fina i alla fall:


Tindra väntar på att alla ska komma

Tindra, Smilla, Nova och Birk

Nova

Birk

Smilla

Tindra

Jag töntar mig med Tindra som har spanat in en muffin...


Jag lyckades inte få med lilla Isa på en enda bild märkte jag! Mysig dag var det verkligen!
NU ska jag dricka lite kaffe och sen gå in till stan en liten sväng!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så söt hon är din skrutt!

2008-10-08 @ 13:09:19
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0