Nypumpade muskler!


Gammal bild på en nyklippt Tindra och mig!

Aah vad det spänner i mina muskler nu. Speciellt i armarna....ganska skönt faktiskt!
Jag tror inte att jag kommer att baka något idag. Niclas är inte här, och då finns det en risk att jag svullar i mig en massa, och det känns ju inte bra, haha! Niclas är i Umeå i veckan, och vi kommer inte att ses förrän på söndag, och då bara en snabb sväng. Jag ska ha fest här hemma, och då har jag gett order om att han inte får vara hemma! Haha, skämt och sido, vi ska ha en jobbfest, och inga andra respektive ska vara med heller! :-)
Det känns jättetrist just nu, att vara helt ensam hemma, men jag vet att jag behöver egentiden, så jag ska nte gnälla nu. IMY Nicklish!! :-)

Ikväll har Lotti fest hemma hos sig, just nu känns det inte omöjligt att jag går över dit en sväng, men jag vet ju själv att jag säkert kommer att banga. Men det skulle ju vara kul, varför ska jag sitta hemma hela tiden för? Snart börjar det , väl att växa mossa på mig?! Jag ska tänka på saken i alla fall, men nu ska jag ta en välbehövlig dusch, jag har inte tvättat håret på flera dagar!!!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Just de Jessan, klart det inte ska börja växa mossa på dig, tro inte det skulle matcha din stil riktigt ;-) hahaha!



Så ta och tvätta håret och så är det bara att komma runt 7-tiden om du är sugen! Du är hjärtligt välkommen iaf :D

2008-10-22 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0