Ledighetsplaner!

(detta är inget "vettigt" men jag skriver ändå)

Efter idag så är jag ledig tills på fredagkväll! Det känns lite "onödigt" att vara ledig så mycket mitt i veckan, men jag antar att jag inte ska gnälla över det! Jag kommer att njuta av min ledighet så mycket jag bara kan!!!
Jag har bestämt att jag ska baka något varje dag jag är ledig, alltså tis-ons-tors ska det bakas hos Jessica "Leila" Jonsson! Planen är att frysa in en massa så att vi alltid har något sött att fika på när man blir sugen, för det händer ju allt som oftast tyvärr......
Sm vanligt har ju mina planer en förmåga att ändras, så vi får väl se på fredag hur det blev med allt det där!

NU är det mindre än två timmar kvar tills jag får gå hem, så nu gör jag ett sista ryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0