Jaha, nu då?


Jag har tittat på ALLA One tree hill-avsnitt nu. Nu måste jag VÄNTA till nästa vecka för ett nytt avsnitt. Hur ska jag klara mig?? Haha, well, jag kan ju alltid kolla på alla andra serier som liksom har kommit i skuggan, typ Greys, Desperate, Gossip girl och The Hills. Hm...undra när jag tittade på "riktig" tv sist? Jag har faktiskt ingen aning. Egentligen undrar jag vad fan jag håller på med? Är det verkligen så tragiskt att jag fyller mitt liv med att titta på serier? Äh, jag får väl helt enkelt säga att det är så att det har blivit en "hobby" helt enkelt. Och det är ju bra, eller? En hobby ska man ju ha? Visst ska man?

Jag har faktiskt varit ute idag, jag har inte bara legat i soffan. Jag var på stan och kollade efter ett par svarta stövlar. För en gångs skull har ekonomin denna månad varit riktigt BRA, men bara därför så hittar jag inga skor! Det slår aldrig fel, när man är pank hittar man 1000 grejer, när man för en gångs skull har cash över 3 dagar innan lön finns det inget. Men jag har inte gett upp, jag funderar på att ge Birsta en chans också.

Först ska jag göra en liten inköpslista och sen ska jag gå ut med Tindris i höstsolen, sen får hon följa med till Birsta!

Sen har jag en liten efterlysning: kan inte alla som läser detta inlägg tipsa mig om en bra partylåt?
Skriv eran favoritlåt för tillfället i kommentarfältet! Please!!!

Kommentarer
Postat av: Nico

Hon gör mig galen av Ulf Lundell......

2008-10-21 @ 19:05:04
Postat av: Sara

Mina favvo just nu! :)

Going wrong med Armin van Buuren

Infinity med Gury Josh project

Love is wicked med Brick & lace

2008-10-21 @ 20:32:33
URL: http://enoc.blogg.se/
Postat av: Anonym

eric prydz - pjanoo

2008-10-22 @ 06:43:44
URL: http://www.myspace.com/ericprydz
Postat av: Hanna

Du vet väl att det kom ut ett avsnitt igår?? Tror det e avsnitt 7.

2008-10-22 @ 10:13:19
Postat av: Chris

Jag är verkligen inget Britney fan.. men hennes nya låt "Womanizer" är faktiskt väldigt skön! den vill jag gunga till på söndag! :)

2008-10-22 @ 15:55:31
Postat av: Rydan

Dan Reed Network - Ritual alt. Get to you eller förresten, jag tar med skivsamlingen :-)

2008-10-22 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0