Jag vill hem!


Nu är jag så himla trött att jag knappt vet vad jag heter. Så otroligt trött och det känns som ett STRAFF att vara på jobbet. Detta är den jobbigaste dagen jag har haft på jobbet på väldigt länge känner jag, för just nu ikväll så känns det omänskligt.
Jag vill nästan grina, och skulle lätt kunna göra det om minsta lilla skulle gå fel.

Vad är det med mig?? Varför är jag så trött? Det är ju inte direkt så att det är första gången som jag jobbar 4 nätter i sträck. Just nu funderar jag på att skita i allt som heter "tvätt och träning" i morgon och bara VARA. Fan, jag kände ju så här tidigare i veckan också, är det en förkylning som smyger sig på kanske?

Jaja, nu biter jag ihop!

Kommentarer
Postat av: Linda

I know the feeling, minns alla de nätter man kände så på Casa...helt orkeslös och nära bristningsgränsen... Kram!

2008-10-06 @ 12:46:43
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0