Jag är besatt!


Fan alltså, jag är verkligen besatt av One tree hill. Nu har jag plöjt säsong 3, 4 och 5, och fasen vilken "cliffhanger" sista avsnittet var!! Ojojoj, guuud vad jag längtar tills ikväll då jag ska se första avsnittet på 6:e säsongen!! Hur kommer det sig att man fastnar så där tro? Innan jag får titta på mitt älskade OTH så måste jag avverka några timmar till på jobbet, men den som väntar på nåt gott..... :-)

Helt ok jobbhelg har det varit faktiskt, jag gillar dagpassen framför allt av två anledningar:
1) jag har lediga kvällar
2) jag gör inte av med pengar
Det jobbigaste med dagpassen är att börja så tidigt på morgonen...jag är INGEN morgonmänniska!


NU - jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0