Idag jobb, imorgon ledig!


Det slog mig just att jag har en supervecka (fd. "glidarvecka") på jobbet den här veckan! Jag jobbar IDAG, sen inge mer! Jag var ju även ledig måndag och tisdag, och igår hade vi utbildning så den dagen räknas nästan inte, så man skulle kunna säga att jag bara jobbar en dag den här veckan och det är IDAG! :-)

Nu har jag nyss ätit en ostomelett (ovanligt) och sitter och sippar på lite kaffe. Jag väntar på att det ska bli dags att åka, så jag passar på att blogga lite under tiden.
Något annat som också slog mig är att jag inte har tränat sen i fredags - fy skäms alltså! Jag känner mig så dålig när jag får såna svackor, men jag har varit så trött den här veckan, så jag tror nog egentligen inte att det är så dumt att jag har vilat... Imorgon ska jag gå på favvo-passet igen, och sen nästa vecka är jag nog tillbaka i matchen!

Helgen då? Jo, jag och Niclas ska åka ner till hans familjs stuga och mysa där en sista gång för i år. Det ska bli skönt att lalla omkring i mysbyxor hela helgen, vara osminkad och inte göra av med några pengar alls! Och jag kommer inte att vara bakis heller kom jag på nu! Fast det hade jag nog gärna varit ändå tror jag, det var länge sen jag festade nu, men jag får väl ta igen det nästa gång jag är helgledig!

NU måste jag försöka få lite ordning på mitt hår, jag har inte riktigt vant mig än, det är väääääldigt mörkt....
Bloggar lite mer från jobbet! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0