HETS!

Jag är alldeles ensam hemma. Tindra är hos mamma och Niclas är fortfarande i Umeå. Det är lite tomt. Det är tråkigt.

Jag har ingenting i kylen, inget att äta till frukost alltså. Jag är inte så sugen på oliver och sweet chilisås just nu direkt... Detta innebär att jag måste åka och handla NU, för jag måste också handla chips, dricka, lime, frukt och andra viktiga saker till morgondagens fest! Hoppas pengarna från insamlingen räcker!! :-)

Ikväll ska jag jobba igen. Det var sjukt mycket igår, men det var roligt ändå! Ikväll kommer att bli grym också, jag känner på mig att det blir en bra kväll, men jag kommer att vara trött imorgon, det är ett som är säkert. Det blir en timmes extra jobb inatt, eftersom man ska ställa om klockan till vintertid ("Spring forward, Fall back" är något jag lärde mig i USA), så när jag går hem är klockan 03:30, men egentligen 04:30. Tröttsamt.

Oh well, varför lägga energi på sånt som inte går att påverka? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0