Hello onsdag!



Solen skiner och det är onsdag! Idag ska jag ta tag i sakerna som jag inte tog tag i igår, alltså träna och baka! Igår var jag för upptagen med OTH (Hanna, jag vet, jag har sett alla 7 :-) ), och andra serier, men idag har jag ingenting att titta på, så idag ska jag göra "verkliga" saker!

11:45 ska jag pumpa, sen har jag resten av dagen på mig att göra vad jag vill!

Jag hittade ett par svarta stövlar igår!! 399 på Skopunkten!! Om det är världsbäst kvalité vet jag inte, men snygga var dom i alla fall, och jag är nöjd! Kanske lägger in en bild på dom senare!

NU måste jag gå ut med Lill-rump (tindras nya smeknamn) och sen göra mig i ordning för träning!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan i så fall tipsa om Lipstick jungle...har du sett den serien?

2008-10-22 @ 15:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0