Freaky friday.


Det är verkligen inget freaky med den här fredagen, eller helgen överhuvudtaget. Jag är ledig och har inga planer. Ledig och ensam. Niclas är i Oslo.

Jag känner mig rastlös, jag har varit hemma hela veckan och inte gjort något alls. Hemma och ensam med mina tankar. Man kan ju bli tokig fasktiskt!! Det enda jag hör är mina egna tankar! Det och just nu en mix av Chris Browns "Forever".
Det är kul hur musik kan påverka ens humör. När jag hör det här låten så blir jag alltid glad, den påminner om en rolig tid, typ i somras. Tänk att det känns så länge sedan. Vad hände från augusti till nu?
Igår fick jag en annan insikt. Den är ganska privat, men jag kan säga så här, att allt dåligt som nånsin har hänt mig, oavsett om det har varit mina föräldrars separation, min hemlängtan under de första månaderna i USA eller ett breakup med nån pojkvän så har alla en sak gemensamt: hösten. Just den här perioden på året. Jag rös nästan när jag kom på det här igår. Allt - verkligen ALLT jobbigt - har hänt när det har varit höst.

Det där var dagens "Jessan öppnar sitt hjärta för främlingar". Nu över till dagens planer:












Jaha, det var ju ganska tomt på den fronten, haha!
Äh, jag går ut med Tindra nu, sen går jag väl på stan och gör av med lite pengar och så känns allt bra i en timme eller två, sen går jag hem och kollar på en ny snygg amerikansk serie som jag började titta på igår som heter "Priviledged".

Kommentarer
Postat av: supermamma

Oj vad jobbigt! Kanske det vänder den här hösten, att allt trevligt börjar hända i stället! Det vore ju bättre om allt var jämnt utspritt över året! Visst var det du som hade en liten "Cotte"? Vilket lyckodrag att köpa just den rasen. Min lilla vovve är bara så härlig!

Krama hunden och mys under filten till tv:)

2008-10-31 @ 12:42:39
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0