Följetången fortsätter...


Angående Greys. Dumt av mig att anta (man ska ALDRIG anta saker) att det borde ha visats ett avsnitt förra veckan, för så var tydligen icke fallet, haha! Det visades ju ett dubbelavsnitt för 2 veckor sedan, och då är ju liksom säsongen igång, men inget avsnitt visades alltså förra veckan, så där har jag svaret på varför det inte finns något nytt att ladda hem. Nu ska jag gå till botten med Gossip girl också, haha, dessa i-landsproblem!

Idag har jag varit på en FANTASTISK föreläsning/utbildning hela dagen, och helt ärligt är jag så himla trött i skallen så jag tror jag sätter punkt nu! :-)
Återkommer imorgon - eller ikväll kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0