Flams!


Jag har en jätterolig kväll på jobbet ikväll! :-)
Undrar just hur Mr Rydovich tycker att det är att jobba med två flamsmajor som mig och Lotti, haha!

Imorgon är dagen kommen, dagen då jag ska på SPA!!! Jag vet att jag har berättat det förr, men detta är liksom första gången som jag gör något liknande - fatta läget - jag är 30 år, tjej och har aldrig fått en ansiktsbehandling eller ryggmassage tidigare! Är det inte på tiden så säg?! Jag ska alltså
hit och få göra "Stora LyxSpa-dagen", alldeles själv! :-)


Jag shoppade en klänning idag, en supersnygg svart liten partyklänning! Undrar bra när jag ska vara partypingla nästa gång? Den 26:e när vi ska ha jobbfest kanske? :-)

Nu ska jag jobba vidare i en stund till, sen hem, äta en kanelbulle, kolla på ett
avsnitt, och sen bara sooova och invänta min fantastiska dag som kommer imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Vilken passande dag för SPA - Härligt! Må riktigt gott och njut dagen!

Hälsar Anna

2008-10-16 @ 11:07:29
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0