Det tröttaste flickan i stada!


Vad är problemet?? Jag håller väl inte på att bli sjuk nu va?? Så himla trött varje dag den här veckan, och det är ju så typiskt när jag ALLTID vill träna på lunchpassen. Jag har suttit här med min frulle i 30 minuter och velat fram och tillbaka men nu har jag bestämt mig för att jag SKA träna. Det är ju ett bra pass, och jag kanske inte behöver ladda på med extra vikter som jag har gjort nu på slutet. Eller äh, vi får se. Träna ska jag i alla fall, måste ju inviga mina nya träningsbyxor!

Återkommer senare!

P.S
Grattis på födelesdagen STORASYSTER!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaaa må jag leva, jaa må jag leva, jaaa må jag leva uti hundrade år (eller inte?!? ;-) Kram/Madde

2008-10-03 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0